Arrived! - Reisverslag uit Nullagine, Australië van Klaas&Hilda zuiderveld - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Nullagine, Australië van Klaas&Hilda zuiderveld - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Klaas&Hilda

17 December 2016 | Australië, Nullagine

Gearriveerd na een lange maar goede vlucht. Bij aankomst was het een fantastisch weerzien. Omdat we in de avond zijn gearriveerd hebben we een wijntje gedronken en gelijk naar bed gegaan om de jetlag eruit te slapen. Eerste dag zit erop en dat is beslist geen straf met een lekker zonnetje en verblijven midden in Australië wijngebieden, Barroso vallei. Eerste wijnproeverij is een feit. Vandaag zijn we naar Angaston, liggende in het mooiste wijngebied van Australië, de Barossa Valley geweest. The Barossa Valley is één van de oudste wijn regio's, liggende in South Australia is de Barossa Valley 56 km lang en herbergt de grote namen van de Australische wijnmakerij zoals Penfolds, Peter Lehmann, Orlanda wines (=Jacob 's Creek), Seppeltsfield en Wolf Blass en Yalumba.
Wij zijn naar Yalumba Winery geweest. Yalumba is de oudste familie eigenaars winery in Australie en zit in Angaston. Wat een prachtige gebouw.

• 17 December 2016 - 14:57

Willem En Alie:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Lekker genieten in de zon en van de Aussi wijnen. Heerlijk.

• 17 December 2016 - 19:57

Henk En Rina:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu nog even wennen aan het tijdverschil. Veel plezier en houd ons op de hoogte. Liefs de buurtjes.

• 18 December 2016 - 09:08

Chicky:

Die reis daar naar toe is vreselijk lang, maar dan heb je ook wat.
    Zag al dat jullie het eerste wijn al naar binnen hebt gewerkt. Ik volg jullie op deze reis.
    Graag ook wat foto's meesturen.7

• 18 December 2016 - 20:41

Bertha En Dennis!!!:

Heej Klaas en Hilda....wat heerlijk voor jullie....Vandaag hebben Dennis en ik, omdat we aan jullie denken, de hele dag kangeroegeluiden gemaakt!!!! En opgenoemd, wat er aan dieren leven...Koala's , pappegaaien, parkieten,Tasmaanse duivels,struisvogels,wilde kamelen,dingo's,koekoeboeroe's enz.enz. ja,ja !!!! Wij vermaken ons zo wel in Burgum.... met ontzettend miezerig weer hier.... Maarrrrrr... we gunnen jullie zo ontzettend ,een heerlijke vakantie en dan vooral heel veel mooi weer erbij. genietze!!!!!!!!! hooooi