Laatste stuk richting Adelaide. - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Klaas&Hilda zuiderveld - WaarBenJij.nu Laatste stuk richting Adelaide. - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van Klaas&Hilda zuiderveld - WaarBenJij.nu

Laatste stuk richting Adelaide.

Blijf op de hoogte en volg Klaas&Hilda

17 Januari 2017 | Australië, Mount Gambier

Vandaag het laatste stuk van onze tocht met de huurauto richting Adelaide. Vanmiddag moet de auto weer worden ingeleverd. Dus vandaag hebben we 450 kilometer te gaan. Ik moet toegeven dat het reizen ontzettend mooi is en dat we vele prachtige momenten hebben gehad en gezien maar dat het ook wel weer fijn voelt om Liz weer te zien. Onze route vandaag gaat grotendeels door wijngebieden, namelijk Coonawarra. Prachtige glooiende velden met niets dan wijnranken. Kilometers lang. Bekende namen van wijnhuizen zien we langs komen. Penfold, Lehman, Lindemans en nog vele vele anderen. We gaan rechtstreeks omdat de auto om 16.00 uur weer terug moet zijn en we de koffers nog moeten afleveren in ons hotel in Adelaide. Maar dat is geen straf om deze route te mogen rijden. Alleen jammer dat we geen wijn mogen proeven omdat we nog een heel stuk moeten rijden.