New year 2016-17 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas&Hilda zuiderveld - WaarBenJij.nu New year 2016-17 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas&Hilda zuiderveld - WaarBenJij.nu

New year 2016-17

Blijf op de hoogte en volg Klaas&Hilda

02 Januari 2017 | Australië, Sydney

Oud en nieuw vieren in Sydney. Een stad die ik in 1997 voor het laatst heb gezien. Geen idee wat te verwachten. Vanuit Katoomba was het 2 uurtjes rijden naar het hotel.hadden veel verkeer verwacht maar de reis ging (na 1 gemiste afslag) voorspoedig. Aangekomen bij het hotel toch maar eens gevraagd hoe en waar we het beste konden gaan staan om het vuurwerk te zien. Een behulpzame receptioniste van het hotel gaf ons een mooie plaats aan in een park maar we moesten er wel vroeg zijn want er werden maar 1200 mensen toegelaten. Rond 17.00 vertrokken wij richting haven en er stond al een rij mensen voor het park. Netjes gewacht en om 18.00 uur mochten we het park in. Toen begon het lange wachten tot 00.00. Maar het was zeer zeker het wachten waard. Wat een spectaculair vuurwerk. Ongelooflijk. Met duitsers, Italianen, Argentijnen, chilenen, en nog meer nationaliteiten oud en nieuw gevoerd. Om nooit meer te vergeten!

• 02 Januari 2017 - 15:07

Jos:

Hey,

een gelukkig nieuwjaar toegewenst, jullie hebben alvast een knallende start gehad!

Leuk om jullie verslag te lezen! Geniet ervan!